Pop in store – az új trend?

Pop in store - az új trend?

Az előző posztban ott hagytuk abba, hogy a többcsatornás értékesítés egyik (6.) lehetősége a pop up bolt. De a sort, most kiegészíteném még a pop in bolttal is, mint (új) opció.

A pop up bolt kifejezést már valószínűleg többször hallottad, ha más nem a Boltberendezőn 100%, hiszen ez a kedvenc üzlet formám, még könyvet is írtam a témában.

A pop up boltok korlátozott ideig elérhető, figyelemfelkeltő, különleges varázserővel bíró üzletek. A pop up bolt egyfajta marketing eszköz, mely meglep, szórakoztat, kipróbálásra ösztönöz valamint kellő információval látja el az érdeklődőket.

A régi boltberendező blogon számos cikket találsz a témában, nézz körül hátha ötletet ad, segít, ha épp pop up bolt nyitásán töröd a fejed.

Ok, de akkor mi az a pop in?

Valami igazán új, trendi megjelenési, értékesítési forma? Akár így is mondhatjuk. Bár, ha jobban megvizsgáljuk, rá fogsz jönni, hogy ez a csatorna már régebb óta létezik, csak eddig nem volt rá pontos szó. Én korábban pop up bolt a boltbanként emlegettem.

Igazából ez egy mini pop up bolt. Egy már létező (de a pop up részlegtől/termékektől) függetlenül működő üzletben, időszakosan kikerülő, kizárólag erre a célra kialakított display, sarok vagy részleg. 

Kinek érdemes ezzel az értékesítési csatornával foglalkoznia?

Elsősorban azoknak, akik most szeretnének piacra lépni. Tesztelnének egy márkát vagy első lépésben épp csak egy mini üzlettel indítanának. Esetleg a leendő üzlethelyiségük lokációját szeretnék tesztelni.

Illetve olyan boltoknak, akik új forgalmat csalnának az üzletbe. Akik szeretnék ideiglenesen színesíteni a kínálatukat. Akik bővítenék a termékkollekciókat, de még nem döntöttek, hogy melyik irányba induljanak.

Egy szóval mindkét fél részére igazán előnyös lehet egy pop in store-os közreműködés vagy partneri kapcsolat. A pop in bolt esetén a bérlőnek kizárólag a saját részlegének kialakításával kell foglalkoznia, ügyelve persze arra, hogy az jól passzoljon a bolt eredeti koncepciójához és designjához. Ugyanakkor kicsit kiemelkedjen, elkülönüljön a többi terméktől és ügyesen prezentálja a kínálatot. A pop in bolt elemei, akár a kirakatban is visszaköszönhetnek, sőt! Ajánlatos már ott is felkelteni a járókelők érdeklődését, a különlegességek iránt.

 

Kirakatrendezési tippek

*A magazin letöltésével hozzájárulsz, hogy a témához kapcsolódó, számodra érdekes tartalmakat küldjünk Neked hírlevélben és ehhez adataidat az Adatkezelései Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük. A hírlevélről bármikor leiratkozhatszés kérheted adataid törlését.

 

Az üzlettulajdonos így egy exkluzív, rövid lejáratú eseményt hirdethet a boltjában és új vásárlókat vonzhat be. Illetve megnövelheti az adott havi forgalmát is egy viszonylag egyszerű, de annál nagyszerűbb húzással. Arra persze figyelnie kell, hogy partnere termékeinek minősége illetve jellege passzoljon az árujához. De ha igazán merész, akkor akár helyettesítő termékeket is választhat, nem muszáj kizárólag kiegészítő termékeket keresnie.

Még jobb vásárlásélmény, könnyedén

A lényeg tehát az, hogy a pop in boltok egy újabb kiváló lehetőséget biztosítanak vevőid elkápráztatására, lenyűgözésére. Ismét újat mutathatsz a számukra. Friss élménnyel gazdagodhatnak boltodban, ezáltal pedig fokozni tudod az elköteleződésüket üzleted iránt.

Mindemellett újabb szuper üzleti kapcsolatokat köthetsz és ezúton is terjesztheted boltod hírét.

TIPP:

Gondold át, hogy nálad milyen formában lenne megvalósítható egy hasonló mini üzlet és próbáld ki! Dolgozd ki még a nyáron a részleteket, keresd meg ősszel a megfelelő partnert és használd ezt az új trendet a karácsonyi szezonban! Segíts vevőidnek időt spórolni és a legjobb ajándékokat megtalálni, a legszuperebb környezetben! ;)

 

Néha neked is meggyűlik vele a bajod, hogy esztétikusan, hívogatóan, amennyire csak lehetséges profi módon helyezd ki a termékeidet? Ha az árurendezéshez szükséged lenne egy kis kapaszkodóra, jól jönne egy részletes útmutató, szívesen megismernéd az alapszabályait, hogy ne csak érzésre dolgozz és dekorálj, akkor van egy jó hírem! Már online is elérhető a Vevőcsalogató kirakat- és árurendezés workshopnuk! Kattints a további részletekért!

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod olyanokkal, akiket szerinted érdekelhet. Csak válassz egy gombot és csatornát a bal oldalon (mobil nézetben az oldal alján)!

MentésMentés

MentésMentés

Posted in Bolti Marketing, Cikkek, Visual merchandising and tagged , , , , , , , .

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.