Így tartsd meg a vevőidet jövőre is

Így tartsd meg a vevőidet jövőre is

Szóval itt az év végi hajtás. Folyamatosan jönnek a vevők (?, remélem). Ki sem látszol a munkából. De ha az üzletben épp utol is éred magad, akkor otthon biztos, hogy csúszik minden.  Úszik a konyha, fut a lakás és a karácsonyi ajándékok fele még hiányzik, az ünnepi menüről meg ne is beszéljünk.

Pont ezért a mai egy rövid poszt lesz. Viszont annál fontosabb! Összegyűjtöttem Neked pár tippet, hogy a mostani vevő áradat a jövő év elején, januárban, februárban is megmaradjon.

 

NÉZZÜK GYORSAN AZ ÖTLETEKET!

1. Hívd vissza őket kuponokkal!

Mindenki örül a kedvezményes kuponoknak, amit a vásárlás végén ajándékba kap a termék mellé. Az viszont elég bosszantó tud lenni, amikor a beváltási határidőre pillantva azt látod: 3 nap múlva. “Most voltam itt, hahó! 3 nap múlva biztos nem jövök még egyszer (bízom benne), hiszen kis millió intézni valóm van még decemberben!”

Járj a vevők (és saját magad kedvében) adj nekik hosszabb határidőt! Sőt megteheted, hogy azt mondod, ez a kupon kizárólag jövőre váltható be. “Gyere vissza január- februárban és nézd meg az újdonságainkat, melyek árából exkluzív kedvezményt x %-ot biztosítunk a számodra. Ezzel szeretnénk megköszönni, hogy … Szeretettel várunk jövőre is!” Ez a megoldás azért is jó, mert sokan kapnak masnis borítékot a fa alá, hát nyújts nekik lehetöséget rá, hogy még jobban tudják elkölteni az ajándék pénzt.

 

2. Készíts egy QR kódot a hírlevél feliratkozási oldaladhoz, mondjuk itt!

Nyomtasd ki és keretezd be vagy lamináld és helyezd el a kasszapult közelében. Hívd fel rá a sorban állók figyelmét, hogy amennyiben feliratkoznak a hírlevélre, úgy 5-10%-os kedvezményt kapnak az árból vagy ami még jobb egy extra apró meglepetést, termék mintát stb. Amíg várakoznak pont van idejük megadni az email címüket és az Adatvédelmi Nyilatkozatot is át tudják futni (ha szeretnék). Így gyorsabban telik majd az idő számukra, sőt még ajándékot is kapnak, Neked pedig lesznek értékes email címeid, így bármikor kommunikálhatsz a későbbiekben is a régi (offline) vevőiddel is. Visszahívhatod őket , megmutathatod az új kollekciót, hasznos információkat küldhetsz nekik. Vagy, ha olyan gyorsabban forgó árut értékesítesz, ami idővel elfogy, emlékeztesd őket a termék pótlására

3. Ha nincs hírleveled, irányítsd át őket a közösségi oldalaidra!

Szervezz nyereményjátékot és hirdesd azt a boltban! Kérj tőlük kommentet, fényképet a boltban/ a termékkel, értékelést stb. és sorsolj karácsony után. Olyan termék legyen a nyeremény, amit maguknak kívánnának! Posztolj rendszeresen, értékes tartalmakat, tartsd fenn az érdeklődésüket, hogy a követőid maradjanak és később is elérhesd őket!

 

+1 Közösség a konkurencia felett

Ha vannak partnereid (vagy akár versenytársak, akiknek egy cseppet más a célcsoportjuk vagy kiegészítő termékeket kínálnak, akikkel szívesen működsz együtt, akkor kooperáljatok most is! Tegyetek vevőitek táskájába egymás szórólapjaiból, kuponjaiból is! A szóró anyagokat úgy tervezd meg, hogy jővőre is beinvitálja az érdeklődőket!

 

Szeretnél egy kis segítséget az egységes megjelenéshez, a jobb bolt image kialakításához. Tervezed, hogy 2019-ben webshopot is nyitsz vagy csak szeretnéd összehangolni az offline boltod és a webáruházad, akkor az alábbi ingyenes magazinunk Neked szól!

Összhangbanaz üzleted offline és online megjelenése

*A magazin letöltésével hozzájárulsz, hogy a témához kapcsolódó, számodra érdekes tartalmakat küldjünk Neked hírlevélben és ehhez adataidat az Adatkezelései Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük. A hírlevélről bármikor leiratkozhatszés kérheted adataid törlését.

 

A fenti magazin egy rövid útmutató boltod utcai és webes megjelenéséhez. Így lesz harmónikus, következetes, igényes. Ingyenesen letölthető magazin a vásárlásélményről, online megoldásokról, melyekkel támogathatod hagyományos boltodat, illetve az omnichannel jelenlét fontosságáról. Mindez pár példával, képekkel illusztrálva, olvasmányos, könnyen fogyasztható formában. Lapozz bele!

Ha tetszett a cikk, megköszönöm, ha megosztod olyanokkal, akiket szerinted érdekelhet. Csak válassz egy gombot és csatornát a bal oldalon (mobil nézetben az oldal alján)!

Kérdésed vagy ötleted lenne, amit szívesen megosztanál! Írd meg bátran kommentben!

Posted in Bolti Marketing, Cikkek, Online boltok and tagged , , , , , , , , , , , , , , , .

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük