BLOG

Multicsatornás értékesítés – Hogy kell csinálni?

Egy komplexebb projektünkről jutott megint eszembe a gondolatmenet, valahogy mindig vissza-vissza térek ide. Hiába próbálok húzni az offline tér felé valahogy folyton beszippant az online világ. Nem tudom, hogy jó-e így, hogy mindkettőben dolgozom és mindkettőt támogatom, erősítem vagy végre tényleg le kellene tennem a voksom valamelyik mellett és még sokkal-sokkal jobban elmélyedni benne. Mindkettő

Tovább olvasom

Nyári üzletdekorációs ötletek

Lassan itt a VAKÁCIÓ, vége a sulinak és mindenki megindul. Nyaralni, vinni a gyereket mamához, papához, táborokba stb. Jön a káosz, a napi rutin szertehullik. Sokaknak fejtörést okoz minden héten máshogy megoldani a gyerkőcök felügyeletét. Ha szerencsés vagy, azért Te is abszolválod majd valahogy ezt a feladatot és talán még egy kiadós kikapcsolódás, elutazás is

Tovább olvasom

A termékkihelyezés alapszabályai

  A héten egy többnyire külföldön árusító, csodaszép kézműves termékeket készítő, kedves ügyfélnek volt szerencsém tanácsot adni a stand design szempontjából, illetve a termékkihelyezés terén. Mivel az FB csoportunkban futó általános szavazásból is kiderül, hogy sokak számára kicsit nehézkes ez a terület, úgy gondoltam Nektek is hozok pár tippet, hogy könnyebb legyen az áru szép,

Tovább olvasom

Nyári feladatlista boltosoknak

Múlt héten ismét a közelben lévő híres, soproni fagyizó mellett bringáztunk el és feltűnt, hogy lecserélték a cégtáblát(?) Bár az is lehet, hogy már régebben, de valamiért csak most vettem észre. Mindenesetre a lényeg az, hogy a helyiek nem is így hívják ezt a fagyizót. Egy másik néven szerepel a köztudatban. Ezen a furcsaságon gondolkoztam

Tovább olvasom

Új lehetőségek a kiskereskedelemben dolgozóknak

Új lehetőségek a kiskereskedelemben dolgozóknak Mikor Kingával először beszéltünk telefonon egyből felcsillant a szemem. Már az első pár mondat után, dejavum volt. Néha, mintha magamat hallanám. :) Olyan lelkesen mesélt az új vállalkozásáról és a terveiről, azonnal magával ragadott. Legszívesebben én is azonnal jelentkeztem volna hozzá tréningre, de aztán persze eszembe jutott, hogy még nem vagyok

Tovább olvasom

Üzletnyitás? Így kezdd el!

Nem titok, többször említettem már (például itt is írtam róla), hogy az 5-10 éves terveim között szerepel egy boltnyitás. Elég sok ötletem van, több irány is tetszene. De van egy igazán különleges, egész konkrét koncepció is a fejemben. És bár a boltberendezéssel talán nem lesz majd gond :) az indulással, attól tartok, annál több.  Tény, hogy

Tovább olvasom

Ebben a hónapban a kirakatok témakörét jártuk körül kicsit részletesebben itt a blogon illetve meghirdettem az első, élő áru- és kirakatrendező workshopot is, melynek tananyagát már online is elérhetitek, amikor csak szeretnétek. Az előző posztban több módszert is mutattam, melyek segítségével a kirakatod hatékonyságát tudod mérni. Ma pedig arról lesz szó, hogy mi az a

Tovább olvasom

A kirakat a visual merchandising egyik legfontosabb eleme. Óriási jelentősége van a járókelők üzletedbe való beinvitálásának szempontjából. Például: Tudtad, hogy a vásárlások 70%-a már a kirakat előtt eldől? Ez azonnali, impulzus vásárlásokban is megmutatkozhat, illetve a nézelődők, akár később is visszatérhetnek (offline vagy online), hogy megvegyék a kirakatban kiszemelt árut. Persze, lehet, azt gondolod, hogy az

Tovább olvasom

Karácsonyi dekorációk és lelőhelyek

Ahogy a legutóbbi cikkben ígértem, most bemutatom azokat a helyeket, ahonnan én szoktam a kedvenc dekorációimat beszerezni, otthonra és az üzletek berendezéséhez is. Kivételesen ez most nem lesz hosszú poszt, de talán annál látványosabb és hasznosabb. Mielőtt azonban lehull a lepel (és reméljük hamarosan az első hó is) gyorsan egy kis összefoglaló: miről volt szó eddig

Tovább olvasom

Karácsonyi kirakat – így válaszd ki a boltodnak valót

Már a nyár végén írtam arról, hogy hogyan készíthetjük fel üzletünket az év végi szezonra. Lehet, hogy sokan kicsit korainak találtátok a posztot, de szerintem épp akkoriban volt a legjobb időpont elkezdeni átgondolni, összeírni, megtervezni a karácsonyi aktivitásokat, az üzlettel kapcsolatos teendőket, hogy mindenre legyen elég idő és ne legyen kapkodós a vége.Ha akkor nem

Tovább olvasom

További bejegyzéseket a régi blogon találsz