BLOG

Üzletvezetőként a Te felelősséged az is, hogy válogatott termékeket kínálj a vásárlóid számára. Olyan árut, ami szerinted minőségi (de minimum ár/érték arányban megfelelő) és kiszolgálja a vevők igényeit. Miért fogalmazom ezt ilyen furcsán és miért hangsúlyozom? Mert nagyon sok féle üzlet létezik. Vannak, akik a kisebb vásárlóerejű célpiacot szolgálják és vannak luxus cikkeket árusítók. Ez

Tovább olvasom

Az első és legfontosabb dolog, amikor a kirakat megújításához látnál: legyen egy terved! Sokan csak gondolnak egyet, eszükbe jut, hogy “Hoppá, lassan közeleg az ünnep, változtatni kellene” vagy épp “Hm lehet, hogy ideje lenne most már megújítani a kirakatot, mert pár hete egyszerűen nem jutott rá idő” esetleg “Klassz lenne ezt az új kollekciót is

Tovább olvasom

Vásárlásélmény vs. UI/UX design

Te is biztos tapasztalod, hogy az online piactér bővülésével, a piac átalakulásával egyre nehezebb feladattá válik a kiskereskedők számára, hogy mindig több és több vevőt csalogassanak be az üzletbe, hiszen a potenciális vevőknek is egyre több opciójuk, lehetőségük van rá, hogy ugyanazt a terméket honnan és milyen formában vásárolják meg. Mind újabb ötleteket kell megvalósítanod,

Tovább olvasom

Így tartsd meg a vevőidet jövőre is

Szóval itt az év végi hajtás. Folyamatosan jönnek a vevők (?, remélem). Ki sem látszol a munkából. De ha az üzletben épp utol is éred magad, akkor otthon biztos, hogy csúszik minden.  Úszik a konyha, fut a lakás és a karácsonyi ajándékok fele még hiányzik, az ünnepi menüről meg ne is beszéljünk. Pont ezért a

Tovább olvasom

4 éves a Boltberendező – Meghívó

4. Egyáltalán nem kerek, de nekem valahogy mégis annak tűnik. 4 évvel ezelőtt, nov. 9-én jelent meg az első Boltberendező blog poszt, amit még aznap este, egyből kiemelt az Index2. 4 évvel később, ha ma bemész egy újságárushoz, akkor az aktuális Haszon magazin címlapján találod az egyik írásom, offline, nyomtatásban. 4 év alatt 143.281-en olvastátok az

Tovább olvasom

Üzletberendezési és bolti marketing tippek: HOBBY BOLTOKNAK

Egy hosszabb szünet után most folytatódik a sorozatunk, melyben ezúttal hobby és ajándék boltoknak szeretnék segíteni pár tippel. Ebben a sorozatban számos hasznos üzletberendezési és kirakatrendezési tippet mutatok és boltmarketing tanácsot adok, különböző üzlettípusokra fókuszálva. Mert minden kis bolt más és más. Termékkínálatukat, szolgáltatásaikat és vásárlóikat tekintve, egyedi és speciális. De vannak közös pontjaik, van bennük sok

Tovább olvasom

Kis üzlethelyiség berendezése

Nagyjából egy éve már született egy hasonló blog cikk a kis méretű boltok berendezéséről. Ez a mostani akár annak a folytatása, kiegészítése is lehetne. Szóval, ha picike üzlethelyiséged van, szerintem olvasd végig mindkét posztot. ;) A mostani cikknek az a apropója, hogy nem rég pont egy külföldi, viszonylag kis méretű (25 nm) bolton ötleteltünk. Habár

Tovább olvasom

Ötletek, tippek – iskolakezdési kampányokhoz

Nyaralás vége, augusztus közepe. Lassan iskola kezdés. És bár sokan már június-júliusban elkezdtek felkészülni az új tanévre, lecsaptak a szezon előtti akciókra és szép lassan már gyűjtögették a szükséges felszereléseket, sokan (ha nem a legtöbben) csak most, a véghajrában fognak elindulni bevásárolni. Amerikában, az év végi hajrá után (fekete péntek, cymber monday, karácsony triumvirátusa) ez

Tovább olvasom

Pop in store – az új trend?

Az előző posztban ott hagytuk abba, hogy a többcsatornás értékesítés egyik (6.) lehetősége a pop up bolt. De a sort, most kiegészíteném még a pop in bolttal is, mint (új) opció. A pop up bolt kifejezést már valószínűleg többször hallottad, ha más nem a Boltberendezőn 100%, hiszen ez a kedvenc üzlet formám, még könyvet is írtam

Tovább olvasom

Multicsatornás értékesítés – Hogy kell csinálni?

Egy komplexebb projektünkről jutott megint eszembe a gondolatmenet, valahogy mindig vissza-vissza térek ide. Hiába próbálok húzni az offline tér felé valahogy folyton beszippant az online világ. Nem tudom, hogy jó-e így, hogy mindkettőben dolgozom és mindkettőt támogatom, erősítem vagy végre tényleg le kellene tennem a voksom valamelyik mellett és még sokkal-sokkal jobban elmélyedni benne. Mindkettő

Tovább olvasom

További bejegyzéseket a régi blogon találsz