BLOG

Vásárlásélmény vs. UI/UX design

Vásárlásélmény vs. UI/UX design a fizikai boltban Te is biztos tapasztalod, hogy az online piactér bővülésével, a piac átalakulásával egyre nehezebb feladattá válik a kiskereskedők számára, hogy mindig több és több vevőt csalogassanak be az üzletbe, hiszen a potenciális vevőknek is egyre több opciójuk, lehetőségük van rá, hogy ugyanazt a terméket honnan és milyen formában

Tovább olvasom

Így tartsd meg a vevőidet jövőre is

Így tartsd meg a vevőidet jövőre is Szóval itt az év végi hajtás. Folyamatosan jönnek a vevők (?, remélem). Ki sem látszol a munkából. De ha az üzletben épp utol is éred magad, akkor otthon biztos, hogy csúszik minden.  Úszik a konyha, fut a lakás és a karácsonyi ajándékok fele még hiányzik, az ünnepi menüről

Tovább olvasom

4 éves a Boltberendező – Meghívó

Negyedik Boltberendező szülinap - rendhagyó(an őszinte) poszt 4. Egyáltalán nem kerek, de nekem valahogy mégis annak tűnik. 4 évvel ezelőtt, nov. 9-én jelent meg az első Boltberendező blog poszt, amit még aznap este, egyből kiemelt az Index2. 4 évvel később, ha ma bemész egy újságárushoz, akkor az aktuális Haszon magazin címlapján találod az egyik írásom, offline,

Tovább olvasom

Üzletberendezési és bolti marketing tippek: HOBBY BOLTOKNAK

Üzletberendezési és bolti marketing tippek: HOBBY BOLTOKNAK Egy hosszabb szünet után most folytatódik a sorozatunk, melyben ezúttal hobby és ajándék boltoknak szeretnék segíteni pár tippel. Ebben a sorozatban számos hasznos üzletberendezési és kirakatrendezési tippet mutatok és boltmarketing tanácsot adok, különböző üzlettípusokra fókuszálva. Mert minden kis bolt más és más. Termékkínálatukat, szolgáltatásaikat és vásárlóikat tekintve, egyedi és speciális.

Tovább olvasom

Kis üzlethelyiség berendezése

Kis üzlethelyiség berendezése Nagyjából egy éve már született egy hasonló blog cikk a kis méretű boltok berendezéséről. Ez a mostani akár annak a folytatása, kiegészítése is lehetne. Szóval, ha picike üzlethelyiséged van, szerintem olvasd végig mindkét posztot. ;) A mostani cikknek az a apropója, hogy nem rég pont egy külföldi, viszonylag kis méretű (25 nm)

Tovább olvasom

Ötletek, tippek – iskolakezdési kampányokhoz

Ötletek, tippek - iskolakezdési kampányokhoz Nyaralás vége, augusztus közepe. Lassan iskola kezdés. És bár sokan már június-júliusban elkezdtek felkészülni az új tanévre, lecsaptak a szezon előtti akciókra és szép lassan már gyűjtögették a szükséges felszereléseket, sokan (ha nem a legtöbben) csak most, a véghajrában fognak elindulni bevásárolni. Amerikában, az év végi hajrá után (fekete péntek,

Tovább olvasom

Pop in store – az új trend?

Pop in store - az új trend? Az előző posztban ott hagytuk abba, hogy a többcsatornás értékesítés egyik (6.) lehetősége a pop up bolt. De a sort, most kiegészíteném még a pop in bolttal is, mint (új) opció. A pop up bolt kifejezést már valószínűleg többször hallottad, ha más nem a Boltberendezőn 100%, hiszen ez a

Tovább olvasom

Multicsatornás értékesítés – Hogy kell csinálni?

Multicsatornás értékesítés - Neked való? Hogy kell csinálni? Egy komplexebb projektünkről jutott megint eszembe a gondolatmenet, valahogy mindig vissza-vissza térek ide. Hiába próbálok húzni az offline tér felé valahogy folyton beszippant az online világ. Nem tudom, hogy jó-e így, hogy mindkettőben dolgozom és mindkettőt támogatom, erősítem vagy végre tényleg le kellene tennem a voksom valamelyik

Tovább olvasom

Nyári üzletdekorációs ötletek

Nyári üzletdekorációs ötletek Lassan itt a VAKÁCIÓ, vége a sulinak és mindenki megindul. Nyaralni, vinni a gyereket mamához, papához, táborokba stb. Jön a káosz, a napi rutin szertehullik. Sokaknak fejtörést okoz minden héten máshogy megoldani a gyerkőcök felügyeletét. Ha szerencsés vagy, azért Te is abszolválod majd valahogy ezt a feladatot és talán még egy kiadós

Tovább olvasom

A termékkihelyezés alapszabályai

A termékkihelyezés alapszabályai   A héten egy többnyire külföldön árusító, csodaszép kézműves termékeket készítő, kedves ügyfélnek volt szerencsém tanácsot adni a stand design szempontjából, illetve a termékkihelyezés terén. Mivel az FB csoportunkban futó általános szavazásból is kiderül, hogy sokak számára kicsit nehézkes ez a terület, úgy gondoltam Nektek is hozok pár tippet, hogy könnyebb legyen

Tovább olvasom

További bejegyzéseket a régi blogon találsz