BLOG

Ruhabolt

Üzletberendezési és bolti marketing tippek: RUHABOLTOKNAK

Üzletberendezési és bolti marketing tippek: RUHABOLTOKNAK A kisboltosok Facebook csoportjában meghirdetett szavazásban, egy hajszállal  a ruhaüzletek nyertek, így sorozatunkban most nekik adok pár hasznos és instant tanácsot forgalmuk növeléséhez. Ebben a sorozatban számos hasznos üzletberendezési és kirakatrendezési tippet mutatok és boltmarketing tanácsot adok, különböző üzlettípusokra fókuszálva. Mert minden kis bolt más és más. Termékkínálatukat, szolgáltatásaikat és vásárlóikat

Tovább olvasom
b_sztori

A Boltberendező sztori

A Boltberendező sztori Hétfőn azzal kezdtem a hírlevelet, hogy "Igen, bizony. holnap vége." Mert valóban így van. Egy fejezet lezárul a Boltberendező életében. Szerencsére csak egy kisebb fejezet. De hogyan jutottunk el idáig? Elmesélem, ha van pár perced. Kezdjük a legelején! Lehet, hogy egy ideje már követed a Boltberendezőt, vagy az is előfordulhat, hogy csak most

Tovább olvasom
3+1marketing ötlet

3+1 tipp üzleted forgalmának fellendítéséhez

3+1 tipp üzleted forgalmának fellendítéséhez   Ha régebben (1-2 vagy akár több éve) nyitottad már a boltodat, akkor biztosan voltak olyan hosszabb-rövidebb időszakok, amikor azt kérdezted magadtól: "Hova lettek a vevőim? Miért jönnek mostanában csak ilyen kevesen? Hol vannak a lelkes első vásárlók? Miért nem jönnek vissza? És akik megállnak a kirakat előtt, végül miért

Tovább olvasom
cipőbolt

Üzletberendezési és bolti marketing tippek: CIPŐBOLT

Üzletberendezési és bolti marketing tippek: CIPŐBOLT A sorozat első részében a papírboltokkal kapcsolatban mutattam 7 azonnali, instant tippet, amivel akár rögtön javítani lehet a bolt forgalmán illetve a vevők elégedettségén. Egy kedves olvasónk kérésére a soron következő üzlettípus a cipőbolt lesz. Ebben a sorozatban számos hasznos üzletberendezési és kirakatrendezési tippet mutatok és boltmarketing tanácsot adok,

Tovább olvasom
visual_merchandising

Mi az a visual merchandising? És miért kellene használnod?

Mi az a visual merchandising? És miért kellene használnod? Bár a mai trendek mind azt sugalmazzák, de a kisboltok tulajdonosainak, meglátásom szerint, nem az interneten kellene kezdenie a marketinget és reklámozást. Az első és legfontosabb dolguk az lenne, hogy ott, helyben, az üzletükben tegyék rendbe a dolgokat. Eladásösztönző, vásárló csalogató környezetet alakítsanak ki, illetve úgy

Tovább olvasom
Jövő boltja

Boltok jövője – a jövő boltja

A boltok jövője- a jövő boltja Az utóbbi napokban sorra jöttek velem szembe az újabbnál újabb cikkek a boltok jövőjének találgatásáról. Volt köztük nagy pénzes fórumról, divatra specializálódott marketinges hírlevélből, business magazinból stb. Mind azt fejtegették, hogy a hagyományos boltoknak befellegzett. De legalább is nagyon hanyatlóban van az idejük. Egyre csak jönnek fel a webshopok és ma

Tovább olvasom
kisbolt

Így rendezz be kis üzletet

Így rendezz be kis üzletet és helyezz ki sok árut kis helyen Te is kis alapterületű üzletből próbálod meg kihozni a legöbbet? Lehet, hogy párszor már úgy érezted, hogy nem éppen túl szerencsések vagy ideálisak a körülmények. De tudod mit! Szerintem egy kisbolt szuper! Sokkal hangulatosabb, barátságosabb, meghittebb (is lehet), ha jól rendezed be, mint a

Tovább olvasom
papírbolt

Üzletberendezési és bolti marketing tippek: PAPÍRBOLTOKNAK

Tippek papírboltosoknak Üzletberendezési és bolti marketing tippek: PAPÍRBOLTOKNAK   Ebben a sorozatban számos hasznos üzletberendezési és kirakatrendezési tippet mutatok és boltmarketing tanácsot adok, különböző üzlettípusokra fókuszálva. Mert minden kis bolt más és más. Termékkínálatukat, szolgáltatásaikat és vásárlóikat tekintve, egyedi és speciális. De vannak közös pontjaik, van bennük sok hasonló és ismétlődő elem.  A sorozat cikkeiben bolttípusokra bontva hozok

Tovább olvasom
kire bizd

Kire bízd a boltod berendezését: lakberendezőre vagy üzletberendezőre?

Kire bízd a boltod berendezését: lakberendezőre vagy üzletberendezőre? Üzlet nyitása előtt állsz és azon töprengsz, hogy vajon hogyan is kellene nekifutni ennek a feladatnak, hiszen még sohasem csináltál ilyet? Kinek a kezébe add a láthatalan ceruzát, kinek a szakértelmében bízz, hogy igazán vevőbarát, szép és sikeresen működő boltberendezést tervezzen neked? Nézzük milyen szempontok segíthetnek a döntésben.

Tovább olvasom

Posts Navigation

További bejegyzéseket a régi blogon találsz