BLOG

A termékkihelyezés alapszabályai

A termékkihelyezés alapszabályai   A héten egy többnyire külföldön árusító, csodaszép kézműves termékeket készítő, kedves ügyfélnek volt szerencsém tanácsot adni a stand design szempontjából, illetve a termékkihelyezés terén. Mivel az FB csoportunkban futó általános szavazásból is kiderül, hogy sokak számára kicsit nehézkes ez a terület, úgy gondoltam Nektek is hozok pár tippet, hogy könnyebb legyen

Tovább olvasom

Nyári feladatlista boltosoknak

Nyári feladatlista boltosoknak Múlt héten ismét a közelben lévő híres, soproni fagyizó mellett bringáztunk el és feltűnt, hogy lecserélték a cégtáblát(?) Bár az is lehet, hogy már régebben, de valamiért csak most vettem észre. Mindenesetre a lényeg az, hogy a helyiek nem is így hívják ezt a fagyizót. Egy másik néven szerepel a köztudatban. Ezen

Tovább olvasom

Új lehetőségek a kiskereskedelemben dolgozóknak

Új lehetőségek a kiskereskedelemben dolgozóknak Mikor Kingával először beszéltünk telefonon egyből felcsillant a szemem. Már az első pár mondat után, dejavum volt. Néha, mintha magamat hallanám. :) Olyan lelkesen mesélt az új vállalkozásáról és a terveiről, azonnal magával ragadott. Legszívesebben én is azonnal jelentkeztem volna hozzá tréningre, de aztán persze eszembe jutott, hogy még nem vagyok

Tovább olvasom

Üzletnyitás? Így kezdd el!

Üzletnyitás? Így kezdd el! Nem titok, többször említettem már (például itt is írtam róla), hogy az 5-10 éves terveim között szerepel egy boltnyitás. Elég sok ötletem van, több irány is tetszene. De van egy igazán különleges, egész konkrét koncepció is a fejemben. És bár a boltberendezéssel talán nem lesz majd gond :) az indulással, attól tartok,

Tovább olvasom

3 elengedhetetlen elem a sikeres kirakathoz

3 elengedhetetlen elem a sikeres kirakathoz   Ebben a hónapban a kirakatok témakörét jártuk körül kicsit részletesebben itt a blogon illetve meghirdettem az első, élő áru- és kirakatrendező workshopot is, melynek tananyagát már online is elérhetitek, amikor csak szeretnétek. Az előző posztban több módszert is mutattam, melyek segítségével a kirakatod hatékonyságát tudod mérni. Ma pedig

Tovább olvasom

Így mérd a kirakat hatékonyságát

Így mérd a kirakat hatékonyságát   A kirakat a visual merchandising egyik legfontosabb eleme. Óriási jelentősége van a járókelők üzletedbe való beinvitálásának szempontjából. Például: Tudtad, hogy a vásárlások 70%-a már a kirakat előtt eldől?  Ez azonnali, impulzus vásárlásokban is megmutatkozhat, illetve a nézelődők, akár később is visszatérhetnek (offline vagy online), hogy megvegyék a kirakatban kiszemelt árut.

Tovább olvasom

Karácsonyi dekorációk és lelőhelyek

Karácsonyi dekorációk és lelőhelyek Ahogy a legutóbbi cikkben ígértem, most bemutatom azokat a helyeket, ahonnan én szoktam a kedvenc dekorációimat beszerezni, otthonra és az üzletek berendezéséhez is. Kivételesen ez most nem lesz hosszú poszt, de talán annál látványosabb és hasznosabb.   Mielőtt azonban lehull a lepel (és reméljük hamarosan az első hó is) gyorsan egy

Tovább olvasom

Karácsonyi kirakat – így válaszd ki a boltodnak valót

Karácsonyi kirakat - így válaszd ki a boltodnak valót Már a nyár végén írtam arról, hogy hogyan készíthetjük fel üzletünket az év végi szezonra. Lehet, hogy sokan kicsit korainak találtátok a posztot, de szerintem épp akkoriban volt a legjobb időpont elkezdeni átgondolni, összeírni, megtervezni a karácsonyi aktivitásokat, az üzlettel kapcsolatos teendőket, hogy mindenre legyen elég

Tovább olvasom

A Shopify rendszer – Neked való?

A Shopify rendszerNeked való?   Kipróbáltuk. Vélemény és értékelés.   Az előző posztban, számos szempont alapján, megkíséreltük összehasonlítani a legnépszerűbb webshop motor lehetőségeket. Most nézzük meg, hogy mit nyújt a Shopify. Miért, kinek jó? Miért és kinek nem jó? Kezdjük az elején.   MI AZ A SHOPIFY? A Shopify egy igen csak népszerű webáruház szoftver. Egy

Tovább olvasom

Webshop rendszerek összehasonlítása

Webáruházat, de milyet? A webshop rendszerek összehasonlítása Múlt héten, egy Instagram sztoriban indítottam szavazást, melynek számomra meglepő eredménye született. Azt kérdeztem, hogy szerintetek mennyi online jelenlétre van szüksége a boltotoknak.  Sokra vagy kevésre. A szavazás egészen az utolsó pillanatig a KEVÉSRE irányában mutatott, míg végül döntetlen lett 50-50%-al. De ami a legnagyobb meglepetés volt, hogy

Tovább olvasom

További bejegyzéseket a régi blogon találsz